Monday, August 2, 2010

Kau sorang je serabut?

Kadang - kadang aku terfikir aku ni terlalu baik kah untuk kawan - kawan aku?
sampaikan diri aku di perkotak katik kan?
sehingga menjadi bahan di status facebook mereka?

mahu saja aku berhenti berbuat baik dengan orang...
untuk apa aku terusan berbuat baik dengan orang sedangkan ini yang kau balas pada aku?
kau jadikan aku bahan ketawa, sindiran di status facebook kau supaya kawan-kawan kau yang yang turut sama comment dan amek berat pasal kau!
kau sendiri tahu status tu bukan untuk kau!!!!
tapi untuk aku kan?
kau sendiri juga dah comment kemudian kau delete balik!!!
dengan harapan aku belum baca comment kau!!!

aku ni bukan lah jenis suka sangat menjaja kisah peribadi aku...
tapi bila kau tu aku ingatkan kau adalah kawan aku yang boleh meringan kan beban masalah aku dengan ikhlas hati kau lah kawan terbaik aku yang boleh aku berkongsi masalah...
kau dah korek cerita aku then kau pergi jaja kisah aku kat status kau!!!
plus kau reply aku plak yang poyo???
ouuhhh!!! tak pe la kawan...aku sudah tahu kau siapa...

bila kau ada masalah aku ni lah tempat kau mengadu...
bila kau ada masalah je aku lah yang kau cari...
bila kau nak mintak tolong aku lah yang mesti kau cari...
bila kau nak menangis aku lah tempat kau luahkan kesedihan kau even dalam hati aku buruk nye lelaki menangis...tapi tak pe, kau kawan aku...aku tak kisah rupa huduh kau tu sbb kau kawan aku..

tapi bila baru satu masalah aku ceritakan masalah aku dekat kau....
wahhhh!!! kecoh satu dunia kau jaja kisah aku..
itu pun sebab kau pandai nak korek dari aku...
kunun nya apa guna sahabat macam kau kalau tak kongsi masalah...
manis ayat kau yea?

semalam kau mesagge aku kau sedang serabut?
fuck kau!! sunnguh aku tak mahu reply kau!!!
pergi kau dengan masalah kau!
aku dah tak mahu ambik tahu pasal kau lagi!!

3 comments:

  1. hampeh giler kawan kau! huh!

    ReplyDelete
  2. memang pun...
    die call aku ritu memang aku tak angkat la..
    sakit hati yg amat...

    pasni aku nk ngadu kat ko la...
    tapi...mesti ko bz kan?huahuahua...

    ReplyDelete