Monday, July 12, 2010

Tak Faham!!

Serius memang aku tak berapa nak faham!!..
tak faham dengan beberapa jenis makhluk Tuhan yang bernama LELAKI ni...
hamek kau siap aku bold kan lagi!
aku bengang gila dengan beberapa spesis manusia macam ni..
yang aku maksudkan bukan semua..
mungkin sesetengah saje..
kalau yang terasa tu makna nya kau ada la tu makan cili tadi..haha!

mane tak nya, dah sebelum ni status aku masih SINGLE wah! bukan main lagi kau nak berkawan dengan aku yea...
kalau messsage tu mak ai rajin je kau ye..
daripada kau malas nk ber'message' sampai jari kau sentiasa je melekat dengan handphone..
belum lagi bab kau nk telepon aku...
rajin gila la kau kejutkan bangun subuh...
kunun nya saling nak ingat mengingati...
alahai, sangat sweet..
tapi bila aku dah tukar status in a relationship hamek kau jangan kata kan call, message pun tidak!

hey! kau sendiri pun tahu kan aku dengan kau hanya kawan biasa!
kalau kau sendiri rasa suka kat aku salah kau la sape suruh kau tak bagitau...
sendiri message macam suka...
tapi bila aku dah in relationship kau lupa kan persahabatan tu...
bila aku message tanya khabar berita "hey! lama tak dengar cite?pe bikin?"
"tak ada apa, saja tak nak ganggu awek orang"


aku rasa macam nak pergi jumpa kau dan mencarut depan-depan kau!
hey! apa kau ingat persahabatan kau dengan aku akan terputus bila aku dah ada bf?
apa punya alasan ntah aku tatau...
then, seminggu selepas aku tukar status aku tuh die plak private message aku dekat facebook...
"bulan 9 ni nak pergi merisik"
kunun nya dah jumpa la tu cinta hati dia...
huh! ape motif kau nak bagitau aku kau nak pergi merisik?
aku pun tak heran la..
sebab persahabatan kau macam sampah!
kau tahu tak?!

pelik betul aku dengan orang macam ni..
bila perempuan tu single suka sangat nak berkawan..
bila dah relationship ngn someone dah habis la...
bukan sorang je aku jumpa.
dah banyak orang dah!
huh! biar lah....
sekurang - kurang nya aku tahu kau ni kawan macam sampah!!

4 comments:

  1. eh, kau da in relationship? wei, x bgtau pun.
    tahniah2! ;)

    ReplyDelete
  2. oit! suda lama lol!
    2 bulan sudah tuka status..
    ko je yg x perasan...
    wakakaka!
    ko bila lak mau tuka? :P

    ReplyDelete
  3. alaa. maknanya 2 bulan gak ak x jumpe ko ni. so, bila mau kawen? ;p

    ReplyDelete