Tuesday, June 22, 2010

Hari - hari yang makin stress

Macam mengada sangat kan sebab baru je pagi tadi post entri kan?ehehehe...
ah! lantak lah..this is my blog.
so, sape tak nak baca just klik je pangkah kat atas tu - mula nak sebak ni

haih, rasanya minggu ni macam minggu stress la pulak..
dah la semalam terasa sangat la stress..
dengan kerja yang perlu harus disiapkan mengikut date line..
mane sempat encik Shah..
haiyoo, kenapa la saya dapat bos yang suka membuli nih..
macam tak berhati perut je kau kan Shah..
ehehe..jangan salah anggap bos saya ni tua bape tahun je..sebab tu saya boleh sekepala dengan dia..
huh! tapi dalam sekepala pun dia memang suka membuli..

sempat juga la saya update status di facebook..
ya! konon nya nak meraih simpati la kan?
oh! serius la time tu memang tersangat la stress nya..
tak percaya? nah tengok..


ouh! rasanya mahu saja saya nak berhenti dari kerja saya nih..
macam tak mampu pula nak teruskan kerjaya seperti ini...
ada job lain tak kaurang nk bagi?
kalau boleh tak mahu la yang ada kaitan dengan kerjaya sekarang.. huhu
anyone?

No comments:

Post a Comment